یکی از اولین قدم ها در پروسه طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و طراحی بنر، طراحی قالب می باشد. در واقع قبل از شروع کار طراحی باید قالبی را برای کار مشخص کنیم. طراحی قالب بروشور می تواند بر حسب سلیقه فرد طراح یا کارفرما، نوع محصولاتی که قصد معرفی آنها را داریم، مشتریان هدف و موارد مشابه این ها باشد. در واقع قالب بروشور کالبد بروشور ما را مشخص می کند و طرحی اولیه برای طراحی بروشور محسوب می شود. در مرحله طراحی قالب بروشور ، داشتن خلاقیت می تواند بسیار کمک کننده باشد.
یکی از مهم ترین مراحل در طراحی بروشور، طراحی بنر تبلیغاتی و طراحی کاتالوگ که توسط شرکت های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات چاپ و طراحی کاتالوگ انجام می گیرد، انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ است. با توجه به آمارهای ارائه شده از بازدید پست ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کاربران و مخاطبان، بیشتر تمایل به بازدید از پست های تصویری دارند تا نوشتاری. همچنین مطالعه مطالب کوتاه همراه با تصویر، تأثیرگذاری بیشتری نسبت به مطالب نوشتاری طولانی دارد. این موضوع نشان دهنده اهمیت انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ می باشد. البته اهمیت انتخاب عکس مناسب و جذاب صرفاً مربوط به طراحی کاتالوگ، بروشور یا بنر تبلیغاتی نیست بلکه در طراحی پوستر، بنر گیف، طراحی کارت ویزیت و هر ابزار تبلیغاتی دیگری جزء ارکان اصلی کار می باشد.
اینکه انتخاب فونت در طراحی بنر تا چه حد برای یک بنر خلاق و جذاب میتواند اثر بخش و موثر باشد را باید بسپاریم به ادامه این مطلب ، در راستای سلسلهمقالات طراحی بنر رضاگراف امروز میخواهیم کمی درباره فونت هایی که در طراحی بنر تبلیغاتی اکثر طراحان که در زمینه طراحی بنر فعالیت میکنند بپردازیم . شاید کم دقتی در انتخاب یک فونت فارسی مناسب برای طراحی یک طرح بنر سخت تر ساخت بنر نباشد اما عدم رعایت آن در بنر تبلیغاتی شما قطعا میتواند شکست برزگی را برای تبلیغات شما به همراه داشته باشد .
در دنیای تبلیغات طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی رخ داده است ، این پیشرفت های در بخش های مختلفی ساختاری ، نمایشی ، طراحی بنر ، فرمت های بنر ، سایز و اندازه بنر ها ، جایگاه های نمایش تبلیغات در وب سایت هابی نمایش دهنده و … قابل مشاهده و بخوبی قابل لمس از جانب کاربران اینترنتی است . اما موردی که در این مطلب تمرکز ما را بر آن داشته اندازه ، ابعاد نمایشی تبلیغات بنری می باشد . چندی پیش در مطلب که در سلسله مقالات طراحی بنررضاگراف در اختیار شما قرار دادیم در مورد سایز استاندارد طراحی بنر تبلیغاتی به اندازه های مختلف اشاره کردیم و در بخشی دیگر به تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک به خوبی پرداختیم .
اما در این مطلب میخواهیم به چالش یا مهمترین قسمت در تبلیغات از طریق نمایش بنر بپردازیم که اهمیت آن را هم میتوانیم در تبلیغات کلیکی ( با ایجاد کمپین های تجاری شبکه تبلیغات ) بدانیم و هم در وب سایت های نمایش دهنده تخصصی یا عمومی ، امروزه بنر های تبلیغاتی در سایز های بزرگ با ابعادی جدید و یا در قالب سایز های کوچک مانند 125*125 ، 100*300 و غیره طراحی می شوند که هنگام طراحی می بایست به ویژه در سایز های کوچک دقت بیشتری شود . چرا که هر چه بنر کوچکتر شود محدوده ی دید کمتری از کاربران را به سمت خود می کشاند .
طرح لایه باز قالب مناسب سامانه پیام کوتاه ، البته که امروز برای شما کاربران قالبی را برای بصورت لایه باز قرار داده ایم که درکنار ویژگی های جذاب و مهم میتوانید آن را در قالب موضوعات مختلفی کد نویسی و جهت اجرا در هر ساختار وب سایتی پیاده و برنامه نویسی کنید . طرح لایه باز قالب سامانه پیام کوتاه و قالب هاستینگ که میتوان آن را برای موضوعات تخصصی مانند سامانه پیام کوتاه ، شرکتی و … برنامه نویسی کنید .
در راستای ارائه محصولات گرافیکی در سامانه طراحی بنر رضاگراف و در کنار خدمات گرافیکی همچون طراحی بروشور یا کاتالوگ ، طراحی لوگو ، کارت ویزیت و … امروز با یک محصول کاملا اختصاصی و منحصر به فرد طرح لایه باز قالب فوکسو تهیه و طراحی توسط تیم طراحی ایران تفکر برای بالابردن سطح ارتقاط کیفی در تولید فایل های گرافیکی جذاب و منحصر به فرد به تهیه این محصول پرداختیم .
حرفه ای ترین و اختصاصی ترین قالب سامانه پیام کوتاه به صورت طرح لایه باز جهت طراحی قالب استاتیک و داینامیک در اختیار شما قرار میگیرد .