طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

پوستر دارای هویت ملی نباشد متعلق به آن گستره جغرافیایی نیست

نیکلاس تراکسلر


شیراز- نیکلاوس تراکسلر، طراح گرافیک سوییسی پیرامون نقاط قوت و بهبود ضعف گرافیک ایران گفت: اگر شخصیت پوستر دارای هویت ملی نباشد متعلق به آن گستره جغرافیایی نیست.

نیکلاوس تراکسلر در حاشیه برگزاری سمپوزیوم گرافیک در شیراز که از صبح پنجشنبه آغاز شده و تا جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری ادامه دارد در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون نقاط قوت و بهبود ضعف گرافیک ایران گفت: آنچه در طراحی ایران شگفت انگیز می باشد استفاده از هنر مدرن از خوشنویسی ایرانی است.

  ادامه مطلب ...

فراخوان جایزه بین‌المللی تصویرسازی و دیزاین جوزف بایندر ۲۰۱۸

جایزه جوزف بایندر یک مسابقه بین‌المللی با تمرکز بر طراحی گرافیک و تصویرسازی است که از سال ۱۹۹۶ توسط انجمن طراحی اتریش (دیزاین-آستریا) برگزار می‌شود. جوزف بایندر یکی از نامدارترین و بزرگترین طراحان گرافیک و تصویرسازان اتریش در سال‌های بین دو جنگ جهانی بود که در سایه فعالیت‌های وی تحولات عظیمی نیز در ارتباطات تصویری ایالات متحده آمریکا به‌وجود آمد.

 


این رقابت با رویکرد تعریف و تاکید بر ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، تشویق به پیشرفت و تکامل استانداردهای طراحی گرافیک و بالا بردن آگاهی عمومی از کیفیت برتر طراحی و همچنین جهت گرامیداشت آثار شایسته‌ای برگزار می‌شود که نمایانگر مشخصه‌های یک دیزاین ممتاز می‌باشند.

 

  ادامه مطلب ...

آثار علی اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران


0 نظر

آثار علی اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران


......................................................................................................................................


نمایشگاه مجموعه ای استثنایی از آثار علی اکبر صادقی روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۷ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می شود.


 

  ادامه مطلب ...

دومین فراخوان مسابقه تصویرسازی Manga


دومین فراخوان مسابقه تصویرسازی Manga منتشر شد. نسخه دوم  جایزه CPU مانگا توسط یک سازمان غیر انتفاعی برگزار می شود که فرصت های جدیدی برای مانگا را دنبال می کند و با هدف  گسترش و شناساندن فرهنگ مانگا در خارج از کشور ژاپن و تبادلات فرهنگی با ملل دیگر برگزار می شود.

  ادامه مطلب ...