طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ آنلاین

در بخش طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور، نکات و شیوه های مختلف مربوط به طراحی کاتالوگ، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و طراحی بروشور مورد بحث قرار گرفت. حال در این مطلب قصد دارم شما را با نوع دیگری از کاتالوگ، یعنی کاتالوگ آنلاین آشنا کنم. طراحی کاتالوگ آنلاین، جدیداً جایگاه خوبی را در بین ابزارهای تبلیغاتی در جهان به خود اختصاص داده. کاتالوگ آنلاین (کاتالوگ دیجیتال) تقریباً همان شکل و ظاهر کاتالوگ های معمولی را دارد با این تفاوت که در فضای اینترنتی قرار می گیرد. چیزی شبیه به بنر تبلیغاتی که در سایت ها می بینید که می تواند به صورت بنر گیف باشد و همچنین تبلیغات فلش. صرف نظر از اینکه کاتالوگ آنلاین تا چه اندازه در کشور ما جا افتاده، می توان ادعا کرد که این روش تبلیغاتی می تواند جذب مخاطب و در نتیجه جذب مشتری بالایی داشته باشد. در حال حاضر ابزارهایی در فضای اینترنت برای طراحی کاتالوگ آنلاین قرار گرفته که می توان با استفاده از آنها به طراحی کاتالوگ آنلاین پرداخت. در ضمن کاتالوگ آنلاین این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید از تصاویر متحرک در طراحی کاتالوگ خود بهره ببرید. با توجه به افزایش روند استفاده از دستگاه های ارتباطی هوشمند و به طبع آن استفاده از اینترنت، افق روشنی می تواند پیش روی استفاده از این نوع کاتالوگ وجود داشته باشد.

طراحی کاتالوگ آنلاین

طراحی کاتالوگ آنلاین

  
طراحی کاتالوگ آنلاین چه مزایایی دارد؟

کاتالوگ آنلاین مشابه هر ابزار تبلیغاتی دیگری مزایای خود را دارد. در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم:
• حذف هزینه چاپ کاتالوگ
• سهولت در طراحی کاتالوگ آنلاین
• امکان بازدید بالا به دلیل فراگیر بودن اینترنت
• امکان درج لینک کاتالوگ آنلاین در سایت ها و شبکه های اجتماعی
• ویرایش آسان و بدون هزینه کاتالوگ
• امکان استفاده از تصاویر و افکت های متحرک در کاتالوگ
گفتنی است که ابزارهای تبلیغات چاپی زیادی وجود دارند که می توان از محتوا و قالب آنها در طراحی بنر و کاتالوگ های آنلاین در فضای اینترنت استفاده کرد. در کنار طراحی کاتالوگ آنلاین، می توان از طراحی بنر، طراحی بروشور و بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی دیگر برای حضور در فضای آنلاین بهره گرفت.

منبع : طراحی کاتالوگ آنلاین

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.