طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس

گسترش روش ها و ترفندهای تبلیغاتی و استفاده از تبلیغات خلاقانه باعث شده امروزه با تبلیغات متنوعی مواجه شویم. این تنوع را می توان در چاپ و طراحی بروشور تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی پوستر، طراحی بنر و دیگر ابزارهای تبلیغاتی مشاهده کرد. بروشور نوعی ابزار تبلیغاتی است که به وسیله آن، محصول خاصی با ذکر جزئیات معرفی می شود. پس اولین مرحله در طراحی بروشور تبلیغاتی توجه به نوع محصولی است که قصد تبلیغ آن را دارید. در مرحله بعد شما باید قالب بروشور (طراحی قالب بروشور) خود را مشخص نمایید و با تعیین محتوای موردنظر، کار طراحی و چاپ بروشور را انجام دهید. در طراحی بروشور می توانید طرحی خلاقانه را ارائه دهید (توصیه می کنم سری به مطلب خلاقیت در طراحی بروشور بزنید)، ولی اگر پیش فرضی ندارید بهتر است بروشورهای تبلیغاتی مشابه با محصولات خود و یا حتی غیر مرتبط با آنها را مشاهده کنید و قالب استفاده شده در طراحی بروشور تبلیغاتی و همچنین محتوا و تصاویر استفاده شده را به دقت بررسی کنید تا بتوانید از آنها ایده بگیرید. در واقع با این کار، عمل مهندسی معکوس را در طراحی بروشور تبلیغاتی بکار برده اید.

طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس

طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس

  

از برندهای معروف در طراحی بروشور تبلیغاتی ایده بگیرید

یکی از روش های مؤثر و کارآمد برای طراحی بروشور تبلیغاتی، ایده گرفتن از نحوه طراحی بروشور تبلیغاتی شرکت ها و برندهای معتبر است. شرکت های معتبر معمولاً در طراحی بروشور تبلیغاتی محصولات برند خود بسیار موفق عمل می کنند زیرا هزینه و زمان زیادی را برای تهیه بروشوری جذاب و مخاطب پسند صرف می کنند. البته توصیه می کنم که به این امر اکتفا نکنید و حتماً برای طراحی بروشور خود، از یک مشاور خبره (یک طراح زبردست و خوش فکر و یا یک شرکت خدمات تبلیغاتی در زمینه طراحی و چاپ بروشور) مشورت بگیرید. اگر می خواهید بدانید که برندهای معروف از چه روش هایی برای چاپ و طراحی بروشور استفاده می کنند، بر روی این لینک (برندهای معروف از چه روش هایی برای چاپ و طراحی بروشور استفاده می کنند؟) کلیک نمایید.

منبع : طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.