طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

قالب های آماده طراحی کاتالوگ

اگر سری به سایت های ایرانی و خارجی که در زمینه خدمات تبلیغاتی و به خصوص طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور فعالیت می کنند بزنید، مشاهده می کنید که در بعضی از آن ها قالب های آماده طراحی کاتالوگ برای دانلود قرار داده شده است. همچنین در بعضی از نرم افزارهای طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور، قالب های آماده ای را برای طراحان در نظر گرفته اند. این قالب های آماده برای افراد آماتور و کسانی که آشنایی زیادی با نرم افزارهای طراحی کاتالوگ ندارند و یا افرادی که آشنایی زیادی با طراحی قالب بروشور و کاتالوگ ندارند و نمی خواهند هزینه خاصی را صرف آن کنند می تواند مناسب باشد.

قالب های آماده طراحی کاتالوگ

قالب های آماده طراحی کاتالوگ

  

آیا استفاده از قالب های آماده طراحی کاتالوگ تصمیم درستی است؟

حال این سؤال مطرح است که استفاده از قالب های آماده طراحی کاتالوگ چه مزایا و معایبی دارد و چه بازخوردی را به شما می دهد. ما در مطلب خلاقیت درطراحی بروشور اشاره کردیم که طراحی بروشوری خلاقانه یکی از پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب است و هر چه در طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور متفاوت تر فکر کنید، محصولات تان را با کیفیت بهتر و جذابیت بیشتری می توانید به مخاطب معرفی کنید. در طراحی کاتالوگ حرفه ای که معمولاً توسط شرکت های مشاوره و خدمات تبلیغاتی و همچنین طراحان حرفه ای کاتالوگ و بروشور انجام می شود، صفر تا صد کار طراحی را خود طراح انجام می دهد. چرا که طراحی قالب با توجه به اندازه و میزان مطالب متنی و تصویری صورت می پذیرد و این کار باعث تناسب قالب کاتالوگ با مطالب آن می شود که قطعاً ظاهری جذاب تر و چشم نواز تر خواهد داشت.  همان طور که گفته شد بهتر است از قالب های آماده طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور در زمانی استفاده کنید که خودتان قصد طراحی کاتالوگ را دارید و زمان کافی یا آشنایی لازم را برای طراحی حرفه ای کاتالوگ در اختیار ندارید.

منبع : قالب آماده کاتالوگ

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.