طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

انتخاب تصاویر در طراحی بروشور

تصاویر به جهت دارا بودن جنبه بصری، از اهمیتی خاص در طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و طراحی بنر برخوردارند. در مطلب 10 ثانیه فرصت برای برداشت اولیه بروشور، توضیح داده شد که شما فرصت محدودی برای جلب توجه مخاطب خود دارید. اما چگونه این امر میسر می گردد؟ انتخاب تصاویر در طراحی بروشور یکی از کلیدی ترین اصول در تهیه بروشور می باشد که اگر در چاپ و طراحی بروشور به آن توجه نشود، مقدار زیادی از زحمات و هزینه های طراحی بروشور و چاپ بروشور به هدر خواهد رفت. تصور کنید که یک بروشور ساده، با عکس های نه چندان جذاب و پر از مطالب نوشتاری و طولانی را در دست بگیرید و بخواهید آن را مطالعه کنید. چقدر انگیزه برای مطالعه آن دارید؟ در عوض اگر بروشوری با رنگ بندی زیبا و تصاویری جذاب در دست شما باشد یا حتی آن را از دور مشاهده کنید، قطعاً از مطالعه آن لذت خواهید برد، حتی اگر موردنیاز شما نباشد. پس برای انتخاب تصاویر در طراحی بروشور وقت بگذارید.

انتخاب تصاویر در طراحی بروشور

انتخاب تصاویر در طراحی بروشور

در انتخاب تصاویر در طراحی بروشور چه نکاتی باید رعایت شود؟

اول اینکه از یک یا چند رنگ مشخص به عنوان پیش زمینه تصاویر در بروشور خود استفاده کنید. همانند آنچه که در تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ توضیح دادیم، در انتخاب رنگ زمینه نیز باید نکاتی را رعایت کرد. از آنجا که در بروشور به معرفی محصولات و جزئیات آنها می پردازید، پس باید برای انتخاب تصاویر در طراحی بروشور تا آنجا که ممکن است، از عکس محصولات خودتان استفاده کنید تا محصولات مشابه با برندهای دیگر. انتخاب تصاویر در طراحی بروشور باید به گونه ای باشد که تا حد ممکن جزئیات محصول در آن مشخص باشد و بیننده بتواند دید بهتری نسبت به محصول موردنظر داشته باشد. حتماً از یک گرافیست حرفه ای برای ویرایش عکس و تصاویر بروشور استفاده کنید معمولاً شرکت هایی که کار خدمات چاپ و طراحی بروشور را انجام می دهند، تخصص بالایی در ویرایش و انتخاب تصاویر در طراحی بروشور دارند.
برای مطالعه بیشتر توصیه می کنم مطلب تأثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور را مطالعه نمایید.

منبع : تصاویر در طراحی بروشور

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.