طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

روانشناسی رنگ کارت ویزیت بخش دوم

در ادامه مبحثی که در مطلب قبلی و در راستای سلسله مقالات طراحی کارت ویزیت همراه ما بودید داشتیم درباره روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت صحبت کردیم و امروز بیشتر شما را با عمق رنگ ها و معانی برخی از آن آشنا خواهیم کرد که هرکدام به نوع خود چه ترکیبی را تشکیل و معانی را انتقال میدهند .

روانشناسی رنگ کارت ویزیت (رنگ آبی)

کارت آبی حامل انتقال پیامی از امانت و صداقت می باشد ، آبی نماد اعتماد – مسئولیت پذیری و محافظه کاری را دلالت دارد و این نشان میتوان حس آرامش جسمی و روانی را در افراد ترویج دهد و اگر شما طراحی کارت ویزیت خود را بر اساس موضوعات مرتبط با روانشناسی ، حسابداری یا مشاور مالی قرار داده اید ، بدون شک استفاده از رنگ به خوبی می تواند با افراد ارتباط نزدیک برقرار کند .در این راستا هرچقدر رنگ آبی شما تیره تر باشد میتواند حس جدی تر و محافظه کارانه تری داشته باشد .بدین شکل که شما وقتی از رنگ آبی تیره استفاده کنید میشود حس اعتماد بیشتری را هم جلب کنید .

روانشناسی رنگ کارت ویزیت بخش دوم

روانشناسی رنگ کارت ویزیت بخش دوم

  

روانشناسی رنگ کارت ویزیت (رنگ قرمز)

قرمز در طرح و چاپ کارت ویزیت حس شور ، هیجان و عمل گرایی را به مخاطب نشان می دهد . اگر از نگاه مثبت به قرمز نگاه بیاندازیم بیشترین کاربرد را در جلب توجه و تحریک حواس فیزیکی است مثل کسب و کارهایی مانند فست فود ها و رستوران  و… مناسب است . از دید منفی نشان دهنده خشم ، پرخاشگری ، انتقام است که عموما در طرح کارت ویزیت می تواند حس اعتماد به نفس و جسارت فرد و توجه فوری را نشان دهد ، البته که قرمز را بیشتر هم در طراحی بنرهای فروشگاهی کاربرد زیادی دارد .

مشابه رنگ آبی در کارت ویزیت ، قرمز تیره هم می تواند حرفه ای تر جلوه کند و در اغلب موارد برای موضوعات جدی دراماتیک مانند وکالت و سهام میتواند کاربرد داشته باشد که متاسفانه در کشور زمینه سفید برای این موضوعات بیشتر استفاده می شود .

روانشناسی رنگ کارت ویزیت بخش دوم

روانشناسی رنگ کارت ویزیت بخش دوم

روانشناسی رنگ کارت ویزیت (رنگ سبز)

امنیت ، ثروت ، رشد و تعادل نشانه های رنگ سبز است ، قطعا در اطراف مشاهده کرده ایم که سبز همواره همراه طبیعت ، سلامت و شفا و محیط زیست می باشد و حس شفقت و پرورش را انتقال می دهد ، هرچقدر به تیرگی سبز نزدیک تر بشیم بیشتر حس ثروت را نشان می دهیم و سبز میانی که نه تند و نه تیره باشد تعادل عاطفی و هماهنگی ، پرورش و آرامش بخش میشود که یک انتخاب خوب برای کارت ویزیت های نوع زیست محیطی مثل باغبانی ، گلف ، مددکاران اجتماعی ، کارگران موسسه خیریه و مشاوران می باشد .

سبز خاموش هم کسب و کار طبیعی ، آلی و زیست محیطی را نمایان می کند .

پایان بخش دوم .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9666

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.