طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

تراکت تبلیغاتی

تراکت تبلیغاتی

طراحی تراکت تبلیغاتی

طراحی تراکت تبلیغاتی

به نام خدا ، صحبت امروزمون در مورد تراکت تبلیغاتی است ، در یک تیتر و نگاه تراکت ها جزو معروف ترین نوع تبلیغات در بین عموم مردم به حساب می آید میتوان گفت تراکت به دلیل قیمت پایین چاپ آن بیشتر فروشنده ها یا صاحبان کسب و کارهای کوچک را به سمت خود کشانده است ، اکثر صاحبان کسب وکار های کوچک این نوع تبلیغات را از تبلیغات گران تر . از جمله تبلیغات محیطی ، تبلیغات مجله ای و … ترجیح می دهند .

تراکت تبلیغاتی از نوع و در کیفیت های مختلفی تشکیل و قابل ارائه و چاپ هستند که هر کدام را میتوانید با توجه به سلیقه ، بودجه یا نیاز خود انتخاب کنید . جنس تراکت ها در قالب تراکت های فوری که به صورت تک رنگ ( سیاه و سفید ) با چاپ دستگاه ریسو در کاغذ های تحریر ( معمولی ) انجام می شود . همچون دیگر جنس ها ، تراکت های تبلیغاتی با کاغذ گلاسه 135 گرم به صورت تمام رنگ و با کیفیت بالا ، و در نهایت تراکت هایی با کاغذ تحریر ( معمولی )که بصورت تمام رنگی چاپ می شوند .

  

تراکت تبلیغاتی فوری

تراکت های فوری همانطور که به صورت خلاصه در بالا ذکر شد ، به صورت تک رنگ ( مشکی ) و در زمان کوتاه ، در تیراژ بالا چاپ می شوند .

  • سایز های قابل چاپ در سراسر کشور ( ایران ) A6 – A5 – A4

تراکت تبلیغاتی چاپ افست

همانطور که از اسم این نوع تراکت است ، این نوع جنس جزو بهترین و جذاب ترین نوع تراکت تبلیغاتی به حساب می آید چرا که در این جنس هم از لحاظ جنس کاغذ ، ضخامت و ماندگاری کاغذ ، شفافیت و جذابیت نمایشی و تاثیر آن بر روی مخاطب و همچنین آزاد بودن دست طراح جهت ارائه ی طرح های خلاقانه تبلیغاتی باز می باشد .

  • این نوع تراکت قابل ارائه و چاپ در سایز های A6 – A5 – A4

و در نهایت …

تراکت تبلیغاتی تحریر 

در معرفی انواع تراکت می توان در کنار گلاسه و تراکت فوری به آخرین نوع آن ، کاغذ تحریر 80 گرم اشاره کنیم که تنها تفاوتی که در بین تحریر 80 گرم و گلاسه وجود دارد در جنس کاغذ و گرم آن می باشد چرا که همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در تراکت گلاسه شما از یک جنس کاغذ با گرم 135 ، براق با جذابیت بالا برخوردار هستید ، اما در تراکت تحریر 80 گرم با یک کاغذ معمولی و ضخامت کمتر .

تصورات درباره تراکت تبلیغاتی 

با گذشت سال های سال از چاپ و پخش تراکت تبلیغاتی با موضوعات مختلف همواره مردم وقتی صحبت از تراکت به میان می آید فکر و ذهنشان به سمت و سوی تراکت های سیاه و سفید یا همان تراکت های فوری هدایت می شود . اما امروزه و با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ ،  تحول بزرگی در چاپ تراکت ها صورت گرفته که حتی شما امروزه به سادگی و با کمی صرف هزینه بیشتر میتوانید تصاویر با کیفیت دیجیتال را به صورت تمام رنگی و با کیفیت بالایی در بین عموم مردم جهت تبلیغات کسب و کار توزیع کنید .

ویژگی تراکت تبلیغاتی 

– ارزان و به صرفه ، چنانچه شما یک کسب و کار کوچک و تازه تاسیس داشته باشید شاید ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، چاپ و توزیع یک تراکت باشد .

– محل مناسبی برای درج اطلاعات جزئی تری از خدمات خود به مخاطبان می باشد .

– در صورت توزیع مناسب میتوانید با مخاطب خود ارتباط مستقیم داشته باشید .

معایب تراکت تبلیغاتی 

همواره تراکت ها با توجه به اینکه تاثیر گذاری آن ها وابسته به نوع پخش ، پوشش منطقه ای و دقیق آن بستگی دارد به طوری که نیروی های به کار گرفته شده جهت پخش می بایست به صورت دقیق مناطق مد نظر را پوشش دهند ، در غیر اینصورت شما به هدف خود که جذب مشتری و معرفی محصولات یا خدمات خود هستید نخواهی رسید و تبلیغات شما با شکست مواجع می شود .

دعوت می شوید :

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.