طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی کارت ویزیت با طعم شبکه های اجتماعی

طراحی کارت ویزیت با طعم شبکه های اجتماعی

امروز وقتی نگاهی به کارت ویزیت های موجود در بازار ، البته در دستان فروشندگان می اندازیم به یک ویژگی جدید مشترک پی می بریم و اون هم وجه اشتراک برخی طرح کارت ویزیت که میتوان آن را نشأت گرفته از طرح ها و نمونه های خارجی بدانیم . الگو گیری از نمونه های خارجی را نه میتوان نکته مثبت دانست نه منفی ، شاید عدم درک صحیح بخشی از مردم به ترکیبات ، نماد و طرح های اصیل ایرانی طراحان را بر این داشته که سبک طراحی کارت ویزیت خود را به سوی طرح های اروپایی هدایت دهند .

حتما این مقالات را بخوانید : ویژگی های کارت ویزیت چیست و از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

در طراحی کارت می توان از ترکیب بندی ها مختلفی برای طراحی استفاده کرد ، اما نکته ای که این روزها از اهمیت بالایی در بین سفارش دهندگان قرار دارد ، استفاده از یک نماد یا تصویری موثر از یک شبکه اجتماعی محبوب در بین مردم است . که بتواند در نگاه اولیه حس خوبی برای بیننده ایجاد کند . در زیر برای شما به چند نمونه از طراحی کارت ویزیت های و نمونه چاپ کارت ویزیت اشاره خواهیم کرد.

  

کارت ویزیت اینستاگرامی :

طرحی الگو گرفته از ساختار و فرم شبکه اینستاگرام ، شاید بتونیم به جرات ایده گیری از اینستاگرام برای چاپ کارت رو جزو دسته بیشترین درخواست های مشتریان بدانیم و از این استفاده از این سبک و طرح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

کارت ویزیت اینستاگرام

کارت ویزیت اینستاگرام

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

نمونه کارت گوگلی :

طرح به سبک و فرم موتور جستجوگر گوگل ، ایده گیری از وب سایت گوگل و قرار دادن متن های دلخواه در جایگاه های مناسب در کارت ویزیت فوق تونسته جذابیت خوبی را به وجود آورد .

کارت ویزیت گوگل

کارت ویزیت گوگل

و اما نمونه مکمل با موتور جستجو گر گوگل ، اما اینبار کپی بردار از تم و ساختار شبکه اجتماعی گوگل پلاس

طراحی کارت ویزیت گوگل پلاس

طراحی کارت ویزیت گوگل پلاس

نتیجه گیری :

استفاده و الهام گرفتن از یک تم و پوسته محبوب در بین مردم باعث می شود حس بهتری نسبت به طرح و موضوع کاری پیدا کنند و جذب آن شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.