طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

آشنایی با طراحی کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : کارت ویزیت کتان را باید جزو دسته قدیمی و پرفروش در چاپخانه ها بدانیم این نوع با توجه به دارا بودن برخی ویژگی ها توانسته مشتریان زیادی رو به سمت خودش جذب کند .

آشنایی با کارت ویزیت کتان

جنس کتان در فرم های کارت ویزیت کتان آلمان 350 گرمی ، کارت ویزیت کتان امباس 300 گرمی و کارت ویزیت کتان پلاستیک به چاپ می رسد . که عمومی ترین و پرفروش ترین آن را باید کتان آلمان بدانیم .

طراحی کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت کتان


در بین انواع بزرگ و مختلف کارت های تجاری که میتوان آن ها را از لحاظ مدل ، جنس و تعرفه و ابعاد به تعداد نسبتا زیادی تقسیم کنیم ،که در بین آن ها کتان را باید جزو نوع اولیه معرفی بکنیم ، این نوع کارت همانطور در بالا به آن اشاره داشتیم از لحاظ کیفیت و قیمت و حتی تعرفه طراحی برای مشتریان بصرفه و معقول تر به حساب می آید .

کتان به نوع بافتی که در کاغذ این کارت ویزیت ها در چاپ افست استفاده می شود گفته می شود . در چاپ افست با جنس کتان بر خلاف جنس لمینیت رنگ ها بر روی کار نمی نشیند و زیبایی بیشتر این نوع در طراحی کارت ویزیت هنگامی جلوه بیشتری پیدا میکند که در آن از رنگ های روشن در طراحی استفاده و بکار گرفته شود .

اندازه و ابعاد عمومی کارت ویزیت کتان :ر

اندازه کتان در قالب و فرم عمومی با سایز 8/5 در 4/8 برای جنس آلمانی و در برخی دیگر با سایز 9 در 5/5 چاپ می شود . اما در این افرادی که توان مالی بیشتری دارند می توانند از فرم های اختصاصی سایز و مدل دلخواه را سفارش دهند .

بزودی و در راستای سلسه مقالات سامانه طراحی بنر رضاگراف ، با دیگر جنس های کارت از جمله سلفون مات و براق – لمینیت ها و … آشنا خواهید شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.